HTML

utazas-koncertek-zene és megint csak utazás

Ebben a blogban utiélményeket olvashatsz. Különböző városokról tudhatsz meg bővebb információt. Hová érdemes menni, milyen tömegközlekedést éri meg használni? Mi mennyibe kerül? Melyik múzeumba juthatsz be olcsón vagy a sort kikerülve? A világ 1000 csodáinak történetéről ,keletkezéseiről,hozzájuk fűződő mondákról olvashatsz írásokat.Esetleg egy-egy nagyon jó koncertről írok majd vagy a mindennapokról... Persze mindenkitől kérek egy kis türelmet, mert egyelőre egyedül szerkesztem a blogot- és elég sok időbe telik egy-egy poszt megírása.

Friss topikok

www.lokoszt.blog.hu

Elso es remelhetoleg utolso attrocitas a rendorseggel Marokkoban- 2.resz

2011.07.04. 20:48 doki.zsuzsa

 A tortenetet most folytatom.

Hetfon delelott elso utunk a rendorsegre vezetett. Megkerestuk a titkarnot -zsembes nokent emlegettem elozo irasomban-. Rank nezett,elovett egy konyvet es szuros szemmel kozolte-ilyen ugy nincs!

-velem ne szorakozz banya,mondtam magyarul.ha penteken meltoztattalvolna dolgozni, az ugyem iktatva lenne.

Ferjem mosolygott,es szebb szavakkal elmondta a lenyeget. A banya elkezdett keresni az amugy is kupis iroasztalan. 10 perc mulva szolt hogy meg van- intett a fejevel,hogy kovessuk.egeszen a kovetkezo irodaig kovettuk;ahol az az ajtobol odadobta egy rendor asztalara az anyagainkat es a csaj elviharzott.A rendor;aki az asztalnal ult,felnezett es mondta;uljunk le a padra,vele szemben.

Vartunk;hogy valaki hozzank szol,de hiaba.Az emlitett uriember nem csinalt mast,csak 6darab telefonja egyiken es egy walkie talkie-n beszelt felvaltva.kezdtem begurulni.

Majd megjelent egy fiatal srac,aki leult egy masik iroasztalhoz.na ekkor a telefonalo uriember atdobta az iratkupacot a fiatal iroasztalara.Ezzel at volt adva az ugyunk.

A srac kedves volt. Elkert minden papiromat,es elkezdett egy ujjal potyogtetni a gepen.De itt legalabb volt szamitogep,nem ugy mint penteken a kikoto melletti rendorsegen. kerek 1ora 40percebe tellett a sracnak, hogy minden korulmenyt,adatot leirjon. Valami kezdo lehetett,mert nem talalta a szuletesi helyemet az utlevelemben, ezert elemtolt egy fecnit;hogy en irjam le ahelyet,majd apam es anyam nevet, aztan a lakcimemet.

Egy ido utan nagyon budoset ereztem, egeszen pontosan egett gumiszagot.csak remenykedni tudtam;hogy nem amellettem levo Pentium 1bol jon a szag.

kineztem az ablakon ,s lattam hogy a szomszedos haz egyik ablakabol okadja a fustot valami.Intettem a fejemmel a ferjemnek.ezt a rendorok is eszrevettek, mert kialltak az ablakba bamulni.Kerdem a ferjemtol: nem kellene hivni valami segitseget? erre a rendor: valaki biztosan hiv majd,vagy van valami problemam?

leult az asztalahoz es potyogtetett tovabb.

forrongott az agyvizem. intettem a ferjemnek;aki lelkesen facebook-ozott a telefonjan;hogy hivjon segitseget. a telefonban megkoszontek a hivast,elmondta az ugyeletes,hogy nem jeleztek az esetet. kerek 14 percbe telett mire megerkezett a tuzoltokocsi,majd tovabbi 7perc mulva jott a mento.

 Fellelegeztem,amikor az oskori nyomtato kikopte magabol a 18 darab papirt.mindegyiket kulon kulon ala kellett irnia a ferjemnek es nekem. majd atvitte a srac egy masik irodaba.2perc utan visszajott a fiu, es atkisert a vasorru baba titkarno irodajaba, ahol senki nem volt. Kozben kerdeztem par dolgot a rendortol,de megnyugtatott;ki van adva a korozes a rendszamra.

Ferjem elment hitelessittetni a hotel vendegkonyvet egy emelettel feljebb,en meg imadkoztam;hogy addig ne jojjon a vasorru baba.

10perc mulva megjelentek egyutt,majd megint hosszas varakozas kezdodott.a norol muszaj par sort irnom. tenyleg ugy nezett ki, mint a csipkerozsikaban vagy a Jancsi es Juliskaban a vasorru baba.csak a bibircsok hianyzott az orrarol.Teljesen feketeben volt,az utlevelemet kb.é centirol olvasta, mindig vagott valami pofat.ha valaki bejott es kert tole valamit, eleg volt csak az, ahogy az illetore nezett ,az pedig farkat behuzva elsomfordalt.Volt hogy egy fiatal fiu A4es lqpot kert tole,es elkovette azt a hibat hogy odanyult a nyomltatohoz.A csaj akkorat vagott a kezere,hogy azt hittemeltorik.Majd a baba kihuzta a fiokjat- ekkor besz...tunk;mert mind a ketten a ferjelmmel meg voltunk gyozodve,hogy a csaj egy varazspalcat huz elo a fiokjabol es mindenkit bekava varazsol.de csak 4 lapot dobott a srac ele.

 na ez a no meg lassabban gepelt mint a masik.mar majdnem odamentem hozza,de nem tettem.a ferjemet elkuldte illetekbelyegert.en segelykeroen neztem kedvesemre nehogy itt hagyj mar ezzel!

de otthagyott.

kozben kinyomtatta a no a papirokat.egy igazolast;hogy jarhatunk a kocsival az ujabb rendszam beszerzeseig.- kozben mindegyik dokumentumot  alairattatta velem.majd elkuldott;hogy holnapjojjunk vissza. A nagy lofitykulkat fogom en minden napomat a rendorsegen tolteni! elmondom;hogy csak annyiert kellett volna visszamennunk masnap a nohoz,hogy a noci ranyalogassa a belyegeket a papirokra.

raadasul ferjem atment a masik irodaba,ahol a srac elmondta; 2 ora mulva jojjunk vissza,o lesz az ugyeletes,es majd ideadja nekunk a dokumentumot.aztan megkerdezte,akarunk-e itt legyartott rendszamot. mondtam; ha lehetseges: persze.

igy is lett- este visszaamentunk a papirokert, masnap delutan meg keszen lett a rendszam.25 euro volt az ara. most ez villog az auton  :)

 

egyelore ennyi a tortenetem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varosok.blog.hu/api/trackback/id/tr383039441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása