HTML

utazas-koncertek-zene és megint csak utazás

Ebben a blogban utiélményeket olvashatsz. Különböző városokról tudhatsz meg bővebb információt. Hová érdemes menni, milyen tömegközlekedést éri meg használni? Mi mennyibe kerül? Melyik múzeumba juthatsz be olcsón vagy a sort kikerülve? A világ 1000 csodáinak történetéről ,keletkezéseiről,hozzájuk fűződő mondákról olvashatsz írásokat.Esetleg egy-egy nagyon jó koncertről írok majd vagy a mindennapokról... Persze mindenkitől kérek egy kis türelmet, mert egyelőre egyedül szerkesztem a blogot- és elég sok időbe telik egy-egy poszt megírása.

Friss topikok

www.lokoszt.blog.hu

4 ország 4 nap alatt

2009.03.30. 09:39 doki.zsuzsa

03.30- BUD-DUB

19:30-ra értem ki a reptérre ,meglepődtem,hogy a bejáratnál, a forgóajtónál állt a sor vége, megkérdeztem a srácot (aki a bizt kapu előtt megnézi a jegyet),hogy elérem -e a gépet, azt mondta nyugi, el... ekkor megnyugodtam :)

20:25kor indult a gép, a kapu (elvileg) 19:55kor zárt,kicsit majréztam, de az útlevélellenőrzésen sikerült átmennem 19:52-kor

előtte a bizt kapunál besipolt de semmi fém nem volt sem rajtam,sem bennem, hacsak nem a farmerom gombja- egy nőci végigtapogatott- brrrrrrrrrr- ezt szivesen kihagytam volna

a 7-es kapunál voltunk egy csomóan,miután a 20:40-es EMA járat is onnan indult

Dublinba késő érkeztünk a szállásra,de még kimentünk a Temple Bar környékére szétnézni,hajnal negyed kettőkor értünk vissza a Hostelbe,gyorsan aludtam pár órát,mert nekem reggel 07:40-kor indult tovább a gépem Sevillába

sajna reggel 5kor még nincs 16A és más busz sem, igy kénytelen voltam a 747-sel kimenni a reptérre,ami kemény 6€-ba fájt igy kora hajnalban

úgy 40 percig kigyózott a sor hajnalban a biztonsági kapu előtt- tök álmosan nem nézhettem ki partiképesen,mert az egyik biztonságis megkérdezte,hogy jól vagyok-e :)

viszont a boardingnál olyat tapasztaltam,amit eddig sosem

eddigi útjaim során SOHA nem nézték meg mekkora a csomagom- itt mindenkinek bele kellett rakni a csomagméretezőbe, és szigorúan csak egy kézipogyód lehetett- nálam nem volt gáz, de kb 40 embernek kellett "feladni"a csomagját ,15€-ért- ott helyben ki is fizettették velük- így jelentős késéssel indultunk Sevillába.

csak jókat tudok elmondani a városról- én most voltam ott először, nekem minden európai város előtt viszi a prímet

azt hiszem sikeres volt a ryanair mostani -szigoritsunk be- akciója,miután csak a Dublin-Sevilla járaton 40 ember 15€-ját sikerült bekaszálniuk- viszont ez sem vette kedvét az embereknek attól,hogy fogyasszanak a gépen

egy ismerős stewi volt rajta (Tibi), kb 5 percet tudtunk beszélgetni a 2 és fél óra alatt,mert annyit ettek a gépen az utasok,hogy nem győzött rohangálni

délután indultam Cagliariba- még a security elé beállitottak egy ryanair-es nőcit, és ugyanugy mind Dublinban, bele kellett gyömöszölni a méretezőbe a tátyót.és szigorúan egy kézipogyót lehetett felvinni a gépre, sem dutye free-s szatyor,sem retikül, sőt! a hálózsákot sem engedték hogy fityegjen- vagy beleraktad a hátizsákodba, vagy feladtad poggyászként

a gépen összesen 25-en voltunk meg a személyzet- akik kicsit lazára vették a figurát (3 lány meg egy srác)- mert leültek dumálni a hátam mögé, igy kénytelen voltam odamenni hozzájuk,hogy egy menücard-ot adjanak már- mert éhenhalok

sajnos negativan tapasztaltam,hogy a Cagliari reptér éjszakára bezár- az utolsó busz a városba pedig a landolásunk előtt elment- megkérdeztem egy ott dolgozó biztonsági embert-hogy ilyenkor mit lehet tenni, azt mondta hogy a repteret tényleg bezárják éjszakára, és nem lehetnek bent utasok- igy azt a 4 órát kint lehet tölteni a reptér előtt a padon (?) vagy a taxisok bevisznek a városba egy szállodába

szerencsére Traubisoda és a barátja a városban voltak, igy ott tudtam tölteni 2 éjszakát, ahol ők,vagyis egy hajón az egyik kikötőben, és a tulajdonos volt olyan rendes,hogy kijött értem a városközponttól kb 5 km-re lévő reptérre

sajna elég sokat esett,de igy is rengeteg időt töltöttünk Cagliariban, fagyiztunk és pizzáztunk , beach-eztünk,fényképezgettünk

csütörtökön hajnalban indultunk Trevisoba, a városi busszal nem értük volna el nyugodt szivel a gépünket, igy a hajó tulajdonosa felkelt a mi kedvünkért-és kivitt a reptérre

biztonsági kapu előtt már a megszokott kép fogadott, ryanair-es emberke vizsgálgatta a pogyót és senkit nem engedett át,mig egy 10kg alatti csomagod nem volt

a gépen sokan voltunk,de többnyire aludtak az emberek ,igy fogyasztás nem nagyon volt

nagyon nem lepődtünk meg,mikor láttuk,hogy Treviso-ban szakad az eső, de úgy gondoltuk,hogy felesleges bemenni Velencébe 10€-ért fejenként(return),ezért kajáltunk,pihentünk és Trevisót megcéloztuk. bolyongtunk össze-vissza az Óvárosban- ami nekem nagyon tetszett, (a 75 perces buszjegy 1€)

w6-tal jöttünk haza,

a reptéren a biztonsági ellenőrzés nem volt semmi:TFS-en besipolt a kapu (kezdem azt hinni,hogy valami UFO belém ültetett valami fémet miközben aludtam,mert azonkivül sem a sportcipőmben,sem a ruházatomban nincs fém- egyedül a farmeromon a gomb,sőt, szemüvegem sincs) és egy morcos nő kirángatott (!) a sorból, alaposan átvizsgált (középen is- azt hittem pofán vágom), aztán valami fehér lappal aminek a közepén van valami folt végighúzta az összes ujjamat,a tenyeremet- és berakta egy analizáló gépbe

aztán egy ugyanolyan lapocskával végigsimitotta a ruházatomat, azt is analizáltata a géppel

majd a táskámból az utolsó koszos zokniig kivetetett mindent,megint kenet a táskámról és /ból-- újra analizálás

majd a kivett cuccokról is.. még a szendvicseket is megvizsgálta- mondtam neki,hogy jó kis magyar paprikás szalámi, hagyok itt ha kell :)

aztán fapofával közölte,hogy: it's all right- és intett hogy huzzak a francba

2 éves koromtól havi rendszerességgel(ha nem sűrűbben) repülök,de ilyet még sem Bangladesh-ben, sem az arab világban,sem sehol máshol nem láttam és nem tapasztaltam

volt egy másfél év körüli kisgyerek,akit ugyanaz a nő kirángatott a babakocsiból, leszállásig nem lehetett megvigasztalni a kicsit

a gépen :magyar stewik,magyar kapitány-eseménytelen-kicsit rázós út

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vitzus · http://vicus.blog.hu 2010.10.29. 21:54:22

Havonta utazás, egy éjszakára 40 euróba kerülős hotelben szállás... Milliárdosok vagytok, ha szabad kérdezni? irigyellek érte :D

doki.zsuzsa 2010.11.20. 17:43:56

én még sosem fizettem 40€-s szálást egy főre.
ott van a couchsurfing, ahol- ha szerencséd van- találsz befogadó családot. Ha meg nem, akkor vannak Youth Hotelek,vagy olcsó panziók.
Ha kérdésed van, segítünk összehozni egy olcsó utazást és Te is megtapasztalhatod,hogy milyen ha 2780 ft +10€-ért jutsz el Velencébe.

doki.zsuzsa 2010.11.21. 01:44:06

4 ország 1 nap alatt- ez volt eddig a legtöbb- legalábbis hogy egy nap alatt ennyit érintettem